تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

عطر حسین (ع)

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

شکوفه بهاری

بدجور دلش شکسته بود .. رو کردم به خدا و گفتم: خدایا بخاطر این دلشکستگی اش یه کربلا نصیبش کن .. 

فرداش .. یکی بهش زنگ زده بود واسه رفتن به کربلا!

مهم نیست که نرفت .. مهم اینه که عطر اسم حسین (ع) برای چند روزی اینجا پیچید ..

و مهم تر این که بهم ثابت شد هنوزم صدامو میشنوه.

اگه خودش با اون دلِ شکسته اش دعا کرده بود که حتما رفته بود.

قربونت برم خدا ..

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۰۹
  • ۳۳۱ نمایش
  • تکیه گاه

حسین

امام حسین

دل شکسته

عطر

نظرات (۴)

Eltemase doa faravon
پاسخ:
Be roye Cheshm
  • برومندزاده
  • :)
    پاسخ:
    :)
    خدا همیشه صدامون رو میشنوه ...
    اگر لیاقتشو داشته باشم دعا میکنم که زائر امام حسین بشه ...
    پاسخ:
    انشاالله :)
    سلام ...
    اومدم....

    http://imanborumand.ir/index.php?newsid=81

    :)
    پاسخ:
    سلام .. منم اومدم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی