تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

روزی که هستم ..

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

                           

                           باز امشب غزلی کنج دلم زندانیست؛   آسمان شب بی حوصله ام طوفانیست؛

                           هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد؛    های های دل دیوانه من پنهانیست..

                                                      پی نوشت : نمیدونم از کیه این دلنوشت .. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • ۳۳۹ نمایش
  • تکیه گاه

نظرات (۲)

زیبا بود
پاسخ:
:)
سلام
:)
پاسخ:
سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی