تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

تکیه گاه

من پشت کردم به همه دنیا .. تا رو به تو سجاده بندازم

راز و نیاز

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ

خیلی وقتا از یه چیزایی گذشتم به دلایلی که فقط خودم میدونستم و دوست نداشتم برای دیگران توضیح بدم. گاهی اجر یه چیزی کم میشه با توضیح دادنش و گاهی هم کسی درکت نمیکنه وقتی توضیح بدی!

همیشه ترجیح دادم دلایلم رو برای خودم نگه دارم. هر چند همیشه متهم شدم به ساده بودن و زرنگ نبودن و .... بگذریم. یکی هست که بدجور منو میفهمه. درک میکنه چی میگم ... تکیه گاه بزرگ و مهربونم .. خدایا تو چقد خوبی و من حواسم پرته ... !

پروانه

پ. ن : خوش به حال کسی که در بوته ی آزمایش عشق، از نمره ی بیست، صد بگیره .. روحش شاد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۰۹
  • ۲۴۳ نمایش
  • تکیه گاه

راز و نیاز

تکیه گاه

خدا

نظرات (۱)

منم به شدت باهاتون موافقم؛ برا وقتایی که یه چیزی رو توضیح بدی و طرف درک نکنه :)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی